Jeden z naszych Klientów – producent i dostawca wyrobów dla wojska, zlecił nam przeprowadzenie warsztatów z opracowania KPI. W intensywnym, dwudniowym warsztacie wzięło udział 37 uczestników. Kluczowe wskaźniki efektywności (ang. Key Performance Indicators, KPI), to jedne z najważniejszych narzędzi zarządzania w organizacjach. Pozwalają one na bieżącą ocenę i poprawę wyników działalności firmy.
Lista korzyści z wdrażania KPI w organizacji:
- Wzrost zarobków pracowników.
- Wpływ na wyniki firmy poprzez optymalizację i realizację zadań w sposób efektywny.
- Jednoznacznie określone cele wpływające na wzrost zaangażowania w pracę.
- Określone priorytety w zespole/ dla pracownika/ dla kluczowych inicjatyw.
- Wpływ na optymalizację procesów i relacji zawodowych (poprawa, ułatwienie, zrozumienie).
- Szybsza reakcja na problemy.
- Szybsza diagnoza.
- Wprowadzanie przejrzystości, ładu i harmonii w organizacji.
- Przepływ komunikacji (zespoły wiedzą więcej o sobie, ludzie komunikują się).
- Poprawa dyscypliny w organizacji.