Pegaz Group Sp. z o.o. jest prężnie rozwijającą się firmą szkoleniowo-doradczą działającą na rynku ogólnopolskim od 2003 roku.
Oferta Pegaz Group jest wynikiem ścisłej współpracy z naszymi klientami – to oni nas ukształtowali i aktywnie uczestniczą w tworzeniu kolejnych usług.
Zlecone zadania zawsze realizujemy z pasją i entuzjazmem. Kreatywne podejście do indywidualnych potrzeb klientów oraz wyspecjalizowana kadra, pozwalają nam tworzyć ofertę dopasowaną do oczekiwań.
Swoją przygodę ze sprzedażą rozpoczął 14 lat temu, jako sprzedawca w sektorze B2B.
Opanował do perfekcji umiejętność sprzedaży relacyjnej, dzięki czemu stał się jednym z najlepszych handlowców w regionie. Pracując jako kierownik Salonu Firmowego Orange, sprawdził i przetestował w praktyce zarówno techniki sprzedaży, jak też umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania zespołem sprzedażowym. To praktyk, który do dnia dzisiejszego aktywnie zajmuje się sprzedażą i zarządzaniem. Jest twórcą wielu autorskich treningów i warsztatów z zakresu technik sprzedaży, zarządzania i rozwoju osobistego. Certyfikowany Coach Instytutu Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego w Krakowie, Trener i Coach. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził ponad 10 000 godzin szkoleniowo – konsultacyjnych.
Trzy główne grupy, dla których pracuje, to pracownicy działów sprzedaży, obsługi klienta i managerowie. Specjalizuje się w warsztatach z zakresu technik sprzedaży, które oparte są na naturalnych elementach procesu podejmowania decyzji, oraz rozwoju umiejętności managerskich niezbędnych do tworzenia i prowadzenia efektywnych zespołów.
Głęboko wierzy, że każdy ma potencjał, który tylko należy w umiejętny sposób wydobyć. W swoich działaniach zorientowany jest na cele i efektywność.
Następna osobaJest certyfikowanym i licencjonowanym coachem, ukończył Profesjonalną Szkołę Coachingu w Krakowie.
Psychologia to jego pasja, a wiedza pochodzi z praktyki w biznesie. Doświadczenie handlowe i kierownicze zdobywał pracując między innymi w strukturach handlowych PTK Centertel. Jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego.
Edukacją zajmuje się od 15 lat. Specjalizuje się w rozwoju sprzedawców, managerów i liderów.
Do tej pory przeprowadził ponad 1000 dni szkoleniowo – doradczych. Jako praktyk biznesu publikował artykuły w magazynie Business Coaching, które ze względu na praktyczny charakter spotkały się z dużym zainteresowaniem środowiska biznesowego. Tematy i obszary w jakich się specjalizuj, realizuje w ramach autorskich programów np.: „Trening technik sprzedaży relacyjnej”, „Relacyjna praca z klientem”, „Praca z klientem w trudnych sytuacjach”, „Budowanie standardów sprzedaży”, „Budowanie standardów obsługi klienta”.
Jest człowiekiem aktywnym w życiu zawodowym i prywatnym, ciekawym świata i ludzi. W swoim życiu realizuje przesłanie, które propaguje także podczas szkoleń i w pracy z ludźmi – „zawsze jest dobry czas, żeby zacząć się rozwijać”.
Następna osobaAbsolwentka Wyższej Szkoły Humanistyczno – Pedagogicznej oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości oraz Studiów Doktoranckich na Akademii Leona Koźmińskiego.
Posiada ponad 15 lat doświadczenia w dużych firmach i korporacjach, począwszy od stanowisk wykonawczych (Przedstawiciel handlowy) poprzez kierownicze (Kierownik Działu/Kierownik Zespołu), aż po zarządzające (Pełnomocnik Zarządu). Posiada ogromne doświadczenie jako trener w branży TSL oraz ubezpieczeniowej. W latach 2007 – 2011 członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Od 2005 roku uczestnik Warszawskiego Klubu Trenera MATRIK, a od 2014 członek Centrum naukowo – badawczego coachingu i mentoringu Akademii Leona Koźmińskiego.
Dodatkowe Certyfikaty i ukończone programy:
Certificate International Coach ICC
Certificate BTEC Professional Certificate Training, Learning and Development
CoachWise Essentials
Praktyk NLP
Coaching Provocative
Konsultant metody Success Insights
International Education Society London Improving Management Skills/(IRB)
Akademia Umiejętności Menedżerskich
Program Soul Coachingu, Money Coaching
Praktyk, trener i doradca z zakresu procesów marketingowych z blisko 15-letnim doświadczeniem biznesowym.
W marketingu zajmowała się niemal wszystkim, tj. od koncepcji po wdrożenie oraz ewaluacje strategii marketingowych/ planów marketingowych. Specjalizuje się w strategiach zarządzania ofertą produktową, opracowywaniu koncepcji nowych produktów i wprowadzaniu nowych produktów na rynek, planowaniu kampanii reklamowych w cross mediach, tworzeniu zintegrowanych wydarzeń promocyjnych, badaniach satysfakcji klientów, zarządzaniu projektami marketingowymi, tworzeniu modeli biznesowych w oparciu o marketing mix 7P oraz Business Model Canvas, tworzeniu i utrzymywaniu trwałych relacji z klientami oraz dostawcami (marketing relacji).
Doświadczenie zdobywała m.in. w międzynarodowej korporacji Cereal Partners Poland (joint venture Nestle & General Mills). Realizowała szkolenia dla wielu instytucji państwowych oraz firm komercyjnych.
Następna osobaPrawnik specjalizujący się w prawie pracy oraz doświadczony wykładowca (przeprowadził ponad 4000 godzin szkoleniowych).
Autor i współautor kilkudziesięciu książek i ponad 3000 artykułów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, prawa cywilnego i prawa Unii Europejskiej (Gazeta Prawna, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Monitor Księgowy, Gazeta Samorządu i Administracji, Serwis Prawno – Pracowniczy, Atest, serwis podatki.pl, Personel od A do Z, Rzeczpospolita). Posiada ogromną wiedzę, którą w sposób przestępny i zrozumiały umie doskonale przekazać uczestnikom szkolenia.
Wśród licznych publikacji związanych z tematyką prawa pracy znajdują się m.in.:
Umowa zlecenia w zatrudnieniu, Wyd. C. H. Beck 2009 r.
Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, Wyd. C. H. Beck 2009 r.
Świadczenia chorobowe, opiekuńcze i macierzyńskie, Wyd. C. H. Beck 2010 r.
Zatrudnianie pracowników tymczasowych, Wyd. C. H. Beck 2010 r.
Ustawa o pracownikach samorządowych. Komentarz, Wyd. C. H. Beck 2016 r.
Dyplomowany Trener, Coach i Asesor. Swój rozwój zawodowy rozpoczął od dwuletniej pracy w Teatrze. Role teatralne oraz filmowe pozwoliły mu na zdobycie unikatowych na rynku trenerskim umiejętności interpersonalnych. Kolejne kroki stawiał w sektorze FMCG rozpoczynając swój rozwój od stanowiska PH do KAM w takich firmach jak Hortex oraz PW Natura, obsługując centrale międzynarodowych sieci handlowych w Polsce.
Od 2002 pracując w Auchan Polska budował z sukcesami karierę managerską. W 2004 rozpoczął współpracę z branżą farmaceutyczną. Pracował w firmie jako Przedstawiciel Medyczny oraz OTC, Dystrykt Manager, Manager Projektów Szkoleniowych oraz Kierownik Działu Szkoleń. Od 2015 prowadził zespół sprzedażowy jako Dyrektor Sprzedaży w firmie CRL. Wdrażał oraz koordynował procesy HR, kreował politykę personalną w międzynarodowych strukturach handlowych.
Prowadzi szkolenia, konsultacje oraz coaching dla kadry managerskiej średniego i wyższego szczebla. Wykłada w Szkole Zarządzania Sprzedażą na kierunkach Zarządzanie Działem Sprzedaży oraz Account Management, a także na Uczelni Łazarski na wydziale Psychologia w Zarządzaniu. Obecnie poszerza swoją wiedzę w uczelni Łazarskiego na kierunku Executive MBA HR.
Wieloletnie doświadczenie trenerskie w międzynarodowych korporacjach pozwoliło mu prowadzić proces rozwoju efektywności pracownika od rekrutacji – assessment center, przez szkolenia merytoryczne i sprzedażowe do coachingu on the job. Praca Kierownika Działu Szkoleń oraz prowadzenie wielu projektów HR w firmach międzynarodowych zapewnia jego klientom szerokie spojrzenie na potrzeby rozwojowe pracowników. Specjalizuje się w budzeniu motywacji wewnętrznej, inspirowaniu uczestników warsztatów do poszukiwania i samodzielnego dochodzenia do efektywnych rozwiązań.
Następna osobaDyplomowany coach, assesor, trener biznesu. Ma 14 letnie doświadczenie pracy z ludźmi na stanowiskach handlowym, kierowniczym, konsultacyjnym oraz trenerskim. W tym od ponad 8 lat na rynku szkoleniowo-doradczym jako trener sprzedaży w korporacjach międzynarodowych.
Swoją przygodę sprzedażową rozpoczął już w trakcie studiów jako doradca klienta i już po paru miesiącach został kierownikiem, a następnie w niedługim czasie zarządzał ich grupą. Następnie tworzył i zarządzał firmą rekrutacyjną oraz otwierał jej nowe oddziały.
Specjalizuje się w standaryzacji sił sprzedaży i zarządzania oraz w coachingu sprzedażowym. Procesy, które tworzy bądź współtworzy, stanowią o kulturze i marce Pracodawcy, co z kolei przekłada się na zysk. Wdraża i monitoruje standardy pracy w sprzedaży bezpośredniej i wypracowuje zachowania zgodne z oczekiwaniem i celem biznesowym firmy. W swoich szkoleniach kieruje się dobrem i rozwojem firmy, dla której pracuje. W warsztatach, które organizuje ważne są dla niego cele szkoleniowe i rozwój uczestników. Dzięki zdobytym umiejętnościom, po zakończeniu szkolenia uczestnicy są bardziej zorientowani na wynik.
Następna osobaAbsolwent socjologii UMK w Toruniu, autor ponad 200 prac – w tym trzech książek, artykułów naukowych, analiz i raportów, esejów i felietonów. Obecnie adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów w Collegium Da Vinci w Poznaniu. Wcześniej analityk i ekspert w Press-Service Monitoring Mediów (autor analiz w branżach motoryzacyjnej, finansowej, komunikacyjnej, sportowej i wielu innych). Obecnie popularyzator zmian w polskim szkolnictwie, publicysta, współpracownik takich pism jak “Charaktery”, “Odra”, “Dyrektor Szkoły”, “Przed Szkołą”, “Madame” i in. Redaktor naczelny czasopisma (Slow). Szkoleniowiec i bloger. Współtwórca nowatorskich kierunków kształcenia.
Do głównych jego zainteresowań należą: socjologia i psychologia ewolucyjna, antropologia kultury, psychologia pozytywna, socjologia edukacji i mediów, kulturowe aspekty dzieciństwa i wychowania.
Uwielbia pisać i poznawać nowych ludzi.
Następna osobaZ wykształcenia inżynier, z zamiłowania trenerka biznesu (Certyfikat Polskiej Szkoły Trenerów Biznesu Kontrakt OSH, 2009) oraz Certyfikowana Trenerka FRIS Style Myślenia (2016).
Praktyk biznesu z ponad 18 letnim doświadczeniem w strukturach sprzedaży i zarządzania projektami w spółkach medialnych i internetowych.
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu efektywnej komunikacji w oparciu o Model FRIS, asertywności, zarządzania zespołem, zarządzania czasem i zadaniami. Do października 2019 przeprowadziła ponad 800 badań kwestionariuszem FRIS.
Mentor i trener w Inkubatorze Uniwersytetu Warszawskiego, wykładowca UW.Trener w Akademii Giełdy Papierów Wartościowych GPW Growth. Współwłaścicielka Wydawnictwa Poradnia K.
Następna osobaAbsolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Ukończyła także studia podyplomowe „Ocena i rozwój pracowników” w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie i Studia Podyplomowe „Stra
tegiczne Zarządzanie Zasobami Ludzkimi” w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Posiada Certyfikaty Trenerskie I i II stopnia oraz certyfikat trenerski Grupy TROP. Trener z siedemnastoletnim doświadczeniem. Obecnie trener, coach i konsultant w biznesie w obszarze strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi oraz wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni.
Karierę zawodową rozpoczęła od pracy na stanowiskach związanych ze sprzedażą i marketingiem usług. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem pracowników w jednej z największych firm telekomunikacyjnych w Polsce. Ponadto jako Kierownik Sekcji Wsparcia Sprzedaży, a następnie Kierownik Sekcji Treningu zajmowała się obserwacją i organizacją pracy podległych pracowników oraz działała na rzecz ich rozwoju osobistego i zawodowego. Pracując w największej firmie w Polsce w branży telekomunikacyjnej uczestniczyła w procesie tworzenia pierwszych Call Center o funkcji usługowo – sprzedażowej dbając o prawidłowy transfer wiedzy i rozwój umiejętności pracowników. Wspiera organizacje w tworzeniu i implementacji procesów zarządzania zasobami ludzkimi.
Jej obszary trenerskie oscylują wokół sprzedaży oraz szeroko pojętego zarządzania pracownikami, począwszy od rekrutacji i selekcji poprzez adaptację pracowników, motywację, rozwój, ocenianie pracy, tworzenie ścieżek kariery kończąc na procesie zwalniania pracowników. Specjalizuje się w szkoleniach rozwoju kompetencji osobistych wspierając tym samym pracowników w rozwoju ich mocnych stron i własnego potencjału.
Następna osobaPsychoterapeuta, Executive Coach, Trener w zakresie zarządzania stresem.
Menadżer z 15-letnim stażem. Specjalista w projektowaniu systemów motywacyjnych, synchronizacji celów biznesowych i personalnych przy wykorzystaniu własnego potencjału siły i energii.
Współautorka nowatorskiego programu rozwojowego dla kadry menedżerskiej „Find Your Energy” bazującego na metodzie Tension Release Exercises.
Pasjonatka pracy z ciałem jako nieodzownego elementu wzmocnienia umysłu.
Następna osoba